Dia 18: Tonle Sap

A les 6:30 del matí ens ve a buscar una furgoneta per dur-nos cap al port de Phnom Phen. El vaixell on pugem es una mena d'avió aquàtic. A les 7:30 en punt es comença a moure i posem rumb a Siem Reap.

Noooooooooo!!! Quan no portem ni una hora de viatge el vaixell es para de cop! Estem una estona esperant fins que ens diuen que ha entrat aigua al motor i que s'ha averiat. Ens hem d'esperar a que un altre vaixell ens vingui a buscar. De moment l'únic que aconseguim és que uns nois amb una barqueta de rems ens portin fins a una mini illeta i ens amarrin a un arbre... en fi... Una imatge val més que mil paraules...

Després de dues hores d'espera apareix el famós vaixell. Hi pugem i descobrim que és molt més petit que l'altre i que hi estem molt més estrets. El lavabo és horrorós, hi ha com un tamburet de pedre elevat amb un forat enmig tipus comuna...

Reprenem la marxa i durant el viatge hi ha molta gent que pren el Sol a la coberta amb biquini. Com que passa aire sembla que el Sol no piqui però acaban socarrimats ja que el Sol és molt fort.

Un home del vaixell com a compensació pel retard ens ofereix amablement una barreta de pà per menjar... On està el negoci? Us preguntareu... Bé com tot hi ha truc! Després de menjar-nos la barra de pà ens ofereixen beguda però es clar... Ara pagant!

A les tres de la tarda, dues hores més tard del previst, arribem a Siem Reap, bé, al port. Allà ens espera el pickup de l'hotel. Pugem a un tuc tuc, una espècie de moto amb un remolc de seients al darrera. Al cap d'una estona arribem a l'hotel.

L'hotel és molt maco però a l'arribar ens diuen que la nostra habitació no te bany... Quin escàndol!! Els hi diem que no pot ser, que nosaltres volem bany i finalment ens donen una twin room, una mica més petita però amb lavabo. Menys mal!

Com que és d'hora decidim anar a passejar una estona per Siem Reap tot i que el poble està una mica lluny de l'hotel. Triguem ben bé 45 minuts a arribar al centre on comprem esmorzar per l'endemà i aprofitem per fer el primer gelat de la temporada!!!

Després anem cap al Secrets of the Elephants, el nostre hotel, on hi sopem aprofitant que ens regalen un sopar amb el pack de tres nits que hem agafat.

Sopem i cap a dormir! Demà per fi veurem Angkor!!!!