Dia 2: Arribada a Ha Noi

L'avió és una passada! Els seients són molt còmodes i ens hi trobem un coixí i una manteta. Ens asseiem i descobrim que davant mateix tenim una tele interactiva amb jocs, pelis, música, sèries, internet... tot és tàctil i també funciona amb un comandament a distància.

Ens donen de sopar i ens adormim de seguida. Dormim i el viatge s'ens fa molt curt. Ja som a Bangkok.

Passem pel control de passaports i anem a fer temps fins que obrin el nostre mostrador de facturació, a la lletra E. De pas, ens comprem la guia de Bangkok per quan tornem.

Facturem, passem una altra vegada pel control de passaports i anem a dinar/sopar en un restaurant que es diu Mango-Tree. Demanem sopa de fideus amb ànec.

Ara ja només queda esperar l'últim dels vols! Cap A Ha Noi!

Arribem a Ha Noi, omplim els papers d'immigració i canviem cèntims.

Al sortir ens trobem a un taxista amb el nostre nom que ens porta cap a l'hotel de Ha Noi, el Bodega Hotel.

L'habitació no és tan maca com la pinten a les fotografies de la web però és ample i està neta. L'habitació té bany, però no té plat de dutxa! Quina cosa més extranya...

Dormim còmodament pero hi ha un soroll molt molest que ens empipa una mica...