Dia 11: Hué (Ciutadella)

Ens despertem molt d'hora per culpa de la maleïda porta del compartiment del tren. És un malson! no tanca bé i no para de donar cops i fer soroll. Ens posem a llegir una estona fins que arribem a l'estació de Hué.

Baixem del tren i ens aborden conductors de ciclos que s'ofereixen a portar-nos a l'hotel. Els hi diem que no i hi anem caminant.

L'hotel es diu Sports Hotel, i tot i el nom que té està força bé. Té ascensor i l'habitació és molt gran, amb dos llits de matrimoni i bany amb banyera!

Deixem les coses i anem a dinar al DMZ, un bar molt xulo que recomanava la guia. Ben dinat anem cap a la ciutadella on hi ha la Ciutat Púrpura Prohibida. L'entrada val 55.000 dongs. Entrem i ho trobem preciós, llàstima que estigui tot mig derruït. Actualment però, hi ha moltes obres de restauració en marxa, però igualment ho trobem molt maco.

Ens hi estem ben bé unes 3 horetes i al sortir ens encaminem cap a l'oficina del Sinh Cafe, on comprarem l'excursió de l'endemà per veure les tombes reials i les pagodes dels voltants de Hué.

També aprofitem per comprar el bitllet de bus per anar a Hoi An per d'aquí a dos dies...

Un cop ho tenim tot comprat anem al bar on hem dinat a fer una copa i una partideta de billar. Al cap d'una estona tornem a l'hotel a dormir.