Dia 10: Ha Long (2a Part)

Com gairebé cada dia, ens llevem ben d'hora i a les 7 en punt ja estem esmorzant.

Sense perdre temps, ens porten a fer una volta en barquetes de bambú a una llacuna que hi ha dins una illa. Només s'hi pot accedir a aquesta hora, ja que el forat per on s'entra queda bloquejat per l'aigua al pujar la marea.

Després fem el check-out i ens donen un "pre-dinar" a les 10:45 de matí! Encara tenim l'esmorzar a l'estomac però mengem alguna coseta. Mentrestant seguim navegant pel mig de les illes de la bahia, fins que cap a quarts de dotze arribem a port.

Ens ve a buscar el guia d'Ocean Tours, anem a fer una coca-cola en un bar del poble, i tornem cap al cotxe on al cap de 3 hores i mitja arribem a Ha Noi.

A l'arribar a l'agència, ens donen els bitllets de tren que haviem encarregat per anar a Hué i ens tornem els diners de la diferència de preus que hi ha entre l'excursió que haviem contractat i la que vam fer al final per culpa de la tempesta. Fins i tot tenen el detall de pagar-nos l'hotel de Ha Noi que vem haver de buscar a última hora.

Passejem una mica per Ha Noi i fem algunes compres. Estem cansats i anem a un bar a pendre un cafetó.

Sopem una mica mentre cau una pluja espectacular sobre Ha Noi i després anem cap a l'estació de tren.

Obren les portes una hora abans de la sortida. Pugem i... sorpresa! El tren és bastant més cutre que el de Sa Pa, així que decidim fer servir els nostres llençols... Ens esperen unes 11 hores i mitja de viatge fins a Hué. Bona nit...